somicoi (o repetir el prec del "som-hi, coi!")

Ni em sé les fonts d'energia 
ni on tinc els fonaments 
ni quin propòsit em guia.
Enric Casasses

 Vull dir que, a vegades,
quan tornes de les fires,
res és bonic del tot.
Si véns dels cavalls lluents
o de plorar per la bellesa
o has dormit nu al mig d'un delta,
res pot ser bonic del tot. 
No s'ha de tornar mai de les fires, 
que llavors és quan vols ser cavall
i renillar perquè saps ta natura.

1 Response to "somicoi (o repetir el prec del "som-hi, coi!")"

  1. Anònim says:

    M'ha agradat la coincidència (o no) del que vaig escriure jo l'altre dia, tornant de la meva fira.
    Tampoc no en volia tornar...
    No cal tornar-ne.


    No sé si són els dies de fira
    o els jocs amb pallassos
    els globus d'heli i colors
    o els vestits plens de flors.

    No sé si són les mans petites
    o els cabells desbridats
    les galtes enceses
    o els genolls destapats.

    O si és que els dies de fira
    em retornen els estampats,
    els sols eterns i el permís de ballar
    sense pensar en qui em pugui mirar.

    No sé si són les caigudes
    els plors que fugen amb caramels
    les moixaines o els estels
    la inconsciència o la innocència.

    No sé si és que tot això
    ja s'ha esvait del tot
    o si és que jo encara ho guard
    en algun secret racó.

    O si és que els dies de fira
    em retornen els estampats,
    els sols eterns i el permís de ballar
    sense pensar en qui em pugui mirar.

    m*

Publica un comentari a l'entrada

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme