faula primera: isop dorm baix d'un pont

"Som joves. No sentim cap pietat
pels silencis passats, i tenim pors
dels altres que ens distreuen de les nostres."
Gabriel Ferrater

no m'agrada el teu joc
i m'hi fas jugar com a un amic
no m'expliques les regles
i em castigues si la meva partida no és bona
oh, roïna! busca el partenaire idíl·lic!
busca'l entre els meus molts amics
que se t'ofereixen
busca'l entre els teus pocs amics
que ja coneixen el teu joc
busca'l fora dins endavant i en el passat
arrisca't de veres i aposta-ho tot
per aquell que duu la màscara
i no t'espantis si
quan l'hi treus
té la meva cara.

1 Response to "faula primera: isop dorm baix d'un pont"

  1. Anònim says:

    Tomba el rei i abandona el joc. Hauràs guanyat.

Publica un comentari a l'entrada

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme